onsdag 10. april 2013

Vinn 3 luer fra G-Anette`s Lille Luefabrikk.


Avsluttet 11 mai - 13, kl 1600.



Nå blir det en vår Give Away med fargerike og flotte luer\pannebånd.
Jeg bruker disse selv og er veldig begeistret for form, stoff
og ikke minst mønstret og fargene.
Du kan få de som vinterlue(foret) eller som vår og sommerlue.
Det ,,hender jo faktisk,, det er litt ruskevær med vind og regn sommerstid,
og hva er vel bedre da en å kunne tre en fargerik glad-lue på toppen, for ut det må man jo.



Klikk deg inn på hennes nettbutikk og se alle de fine produktene
du kan velge mellom. (Du kan velge 3 produkter)
Men du trenger ikke å bestemme deg nå for å være med.



Har du lyst til å være med på min Give Away er reglene.

1 Lodd for kommentar.
1 Lodd for å bli følger av min blogg.
1 Lodd for å legge link om Give Away`en på din blogg,
bruk bilde under.
(3 Lodd tilsammen)
Alle kan være med, men husk å legge igjen din mail-adresse
hvis du ikke har blogg. 
Skriv hvor mange lodd du tar.

Den heldige vinneren kontakter jeg, de produktene som blir
valgt ut og adressen til vinneren videresender jeg til G-Anette.
Pakken blir da sendt fra luefabrikken.



Trekning Lørdag 11 mai-13

Alle bildene er lånt fra G-Anette`s Luebloggen..

Lykke til.

71 kommentarer:

  1. Hei Marit! Eg tar lodd :) såååå fine huer! :D

    Dette er mine ønskjer:
    http://www.g-anette.com/products/gra-ugleflort-lue1
    http://www.g-anette.com/products/gra-ugleflort-panneband
    http://www.g-anette.com/products/rosa-ugledilla-panneband

    SvarSlett
  2. http://www.g-anette.com/products/bla-lykke-panneband
    http://www.g-anette.com/products/choco-lue
    http://www.g-anette.com/products/sort-lilleblomst-lue

    Hei huene er kjempefine!
    Følger deg med glede fra før av og sier takk til 2 lodd :-)

    SvarSlett
  3. Fine huer !
    Eg vil gjerne vere med og tek 3 lodd :)

    Ha ein fin onsdagskveld :)
    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Fine luer trenger man alltid, så jeg trekker selvfølgelig lodd.
    2 stk, - kommentar og følger :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine huer!!
    Eg vil gjerne vere med og tek 3 lodd :))

    Ha ein god kveld, klem frå MarJE.

    SvarSlett
  6. Wow! Sånne luer ønsker jeg meg! Har funnet meg MAAANGE favoritter allerede!
    Tar to lodd!

    SvarSlett
  7. Så lekre luer,,,,en slik en kunne jeg tenkt meg,,,,jeg tar 2 lodd.
    Ha en fin kveld,
    Anne

    SvarSlett
  8. Vilken härlig give away! Klart jag vill vara med och tävla om de glada mössorna. Två lotter blir det väl för mig då, jag följer ju dig och skriver här. :-)

    SvarSlett
  9. Så flotte luer :) Jeg er klart med med 2 lodd :)God kveld i stuen!

    SvarSlett
  10. Hei hei. Jeg tar et lodd. Likevel skal jeg bestille to luer i morgen :) G-johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. são lindos, e parecem bem quentinhos! Um abraço!

    SvarSlett
  12. Kjempefine luer. 2 (lykke-?)lodd til meg!
    Hilsen Hanne
    matpakkemamma(krøllalfa)gmail.com

    SvarSlett
  13. Utrolig fine luer.
    Jeg slenger på ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  14. Kjempefine
    prøver lykken med 1 lodd

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  15. Hei Marit

    Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd! De var kjempefine. Luer kan en ikke få for mange av :-)
    Nå sitter jeg og venter på snøen som er meldt, men håper de tar feil. Ha en flott dag!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  16. Åee..jeg er jo bare en stor lue-fan og disse er så fine. Har vært inne og tittet på de før etter tips fra deg.

    Jeg tar 2 lodd, følger og kommentar :)
    Og vinner jeg ønsker jeg meg en av disse
    http://www.g-anette.com/products/kua-lue
    http://www.g-anette.com/products/orange-ugleflort-lue1
    http://www.g-anette.com/products/brun-ugleflokk-lue

    Krysser fingrene og håper på vinnerlykke :)))

    SvarSlett
  17. Så mange kule luer. Melder meg på med 3 lodd, så skal jeg bruke litt mere tid på å finne mine 3 favoritter :)

    SvarSlett
  18. Superfine luer, vil gjerne være med og tar ett lodd :) her ligger snøen tykkt enda, håper på mildvær og rask tining sånn at hagen kommer fram snart ! :)

    SvarSlett
  19. Jeg tar med glede 3 lodd og blir veldig gjerne med på trekning :)

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg bor i Brønnøysund og her er det vind sånn cirka tre hundre dager i året. Luer er et must! :) Jeg tar med meg to lodd og krysser fingre og tær. Hilsen Pia.
    pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne være med :)
    1 Lodd på meg!

    SvarSlett
  22. Fargerike, fine luer - klart jeg vil være med!
    Kommenterer og følger, 2 lodd til meg.

    Deler linken på facebook, kanskje det lokker noen nye inn hit :-)

    Ha en herlig vår!

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  23. Så fine luer! jeg vil gjerne være med!
    3 lodd på meg.

    SvarSlett
  24. Så spennende! Jeg prøver lykken med 3 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  25. Så herlig giveaway! Jeg trekker tre lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  26. Jeg er med . 1 lodd Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  27. Hei:) Æ vil gjerne være med!
    Ett lodd te mæ:)
    Mvh. Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  28. Dette blir jeg gjerne med på. Luer kan man ikke få for mange av. ;)
    Deltar med 3 lodd. Om jeg er heldig og vinner ønsker jeg meg disse:
    http://www.g-anette.com/products/gra-ugleflort-panneband
    http://www.g-anette.com/products/gra-stjernedilla-lue
    http://www.g-anette.com/products/rod-fryd-lue-med-fleecefor
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  29. Jag blir tycker du har en jättefin blogg!

    www.lisebo.blogg.se

    SvarSlett
  30. Virkelig en flott candy. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne slike flotte luer. Deltar med 3 lodd. Ha ei strålende helg.

    SvarSlett
  31. Jeg tar med meg ett lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  32. Jeg er med :D
    deltar med 1 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Kommenterer og linker på FB = 2 lodd
    Hilsen
    mrt.gustavsen@gmail.com

    SvarSlett
  34. Heisann!

    Så flotte luer!
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så bestemmer jeg meg senere
    Det blir to lodd på meg, da jeg ikke har blogg.

    Vennlig hilsen Guri Marie Kr.

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  35. 1 Lodd til meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg tar gjerne 2 lodd :) (>‿◠)✌


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Så stilige luer! Jeg prøver lykken med 3 lodd og krysser fingrene da vi sikkert enda har masse vinter her igjen ved trekningen ;) http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/04/vinn-luer.html

    Ha en super uke!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  38. Åh så mange fine luer :)
    Jeg vil veldig gjerne være med! Deltar med 1 lodd jeg :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  39. Hei,flotte luer.Jeg deltar med et lodd.
    Hilsen Vigdis, viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  41. Wow så stilige luer!!!Knallfine altså!!
    Jeg tar 3 lykkelodd:)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  42. Nydelige luer!! Jeg vil selvfølgelig være med og tar 2 lodd:)

    http://www.g-anette.com/products/lilla-ekorn-lue

    http://www.g-anette.com/products/sort-lilleblomst-lue

    http://www.g-anette.com/products/rod-uhu-lue

    SvarSlett
  43. Hei!
    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  44. Eg vil så svært gjerne vere med på Give awayen- eg er ein flittig luebruker, Eg er følger deg og vil gjerne fortelle om din giveaway på bloggen min. Så da trur eg det vert 3 lodd på meg.

    klem

    SvarSlett
  45. Supersøt luer, riktig fin til klatre eller gå på ski.
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 2 lodd.
    - Sort lilleblomst med fleecefør voksen
    - Fantasiskogen voksen
    - Lilli Prinsesse lue barn 6 - 9 år
    Hjertelige hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlett
  46. Hei Marit, kjempeflotte huer du reklamerar for her. Eg har meldt meg på og eg trur eg har rett på 3 lodd.

    SvarSlett
  47. Veldig fine luer, så den må jeg være
    med på altså! Det blir vel to lodd da, for
    jeg er jo allerede følger! Klem:)

    SvarSlett
  48. Kjempefine luer ! Deltar med 1 lodd :)

    God helg !

    Vennlig hilsen Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  49. Så flotte luer - genialt for meg som bruker lue nesten daglig..
    Tar full pakke og håper på lykke:-)
    God helg . Har selv en give away for øyeblikket:-)
    Klem MAri Johanne

    SvarSlett
  50. Hei. Vil gjerne være med i trekningen:)
    1 lodd
    mvh Hildegunn
    hildegunn29@hotmail.no

    SvarSlett
  51. Mange flotte luer her ja!! I spreke farger - jeg blir gjerne med i trekningen :)
    Trekker 3 lykkelodd jeg.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  52. Jeg hiver meg med, for fine luer kan jeg tenke meg å vinne. Jeg legger meg til som følger og linker, og skulle vel da gjort meg fortjent til tre lodd. Jeg har også blogglotteri på gang. Bli gjerne med!

    Ha en fin fortsatt fin mandag

    Klem fra Ingunn!

    SvarSlett
  53. Elsker luene til G-Anette, så denne give-awayen må jeg bare være med på :) Jeg tar ett lodd :)

    SvarSlett
  54. Så flott, jeg er med med tre lodd.
    Krysser fingrene og venter i spenning :)

    SvarSlett
  55. Kjempefine luer. Jeg vil være med. Ett lodd på meg:-)

    SvarSlett
  56. Fine luer!
    Jatakk jeg blir med og tar 3 lodd.
    Ha en fin søndag Marit.

    SvarSlett
  57. 1 lodd

    Hvis jeg vinner kan du bestemme hvilke luer det skal være. :-)

    iselinkonkurranse@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg trekker to lodd og håper på flaks. Luer er forbruksartikler hos oss. De har en merkelig tendens til å bare forsvinne.

    SvarSlett
  59. Wow - klart jeg er med. Supre luer hun lager.
    Trekker 2 lodd for kommentar og følger jeg. =)
    Ha en solfylt dag. Klem Tone

    SvarSlett
  60. Fine luer :)

    Jeg prøver lykken med to lodd.

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  61. Jeg er med, tar 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  62. Jeg prøver lykken med 2 lodd :)
    Kommentar og jeg har fulgt bloggen en stund allerede :)
    Ønsker deg en fin uke videre.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Jeg blir med. 2 lodd for kommentar og følger. Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  64. Med sååå masse kult å velge fra,
    er valget veldig vanskelig å ta!!
    Men skulle jeg få denne store glede,
    er nok CHOKO-lua det kuleste klede!

    Luebutikken har så utruli masse flott,
    som holder alle her i nord varmt og godt:)))
    Barna vil digge dem like masse som mor,
    og bestemor blir satt ut og finner ikke ord:))

    3 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Produkter:
    http://www.g-anette.com/products/strikka-lue
    http://www.g-anette.com/products/ugla-lue
    http://www.g-anette.com/products/multi-stripe-lue

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Takker på forhånd og er et lodd.

    -Andrea

    SvarSlett
  66. Hei hei.
    Flott blogg du har:)
    Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene.
    Det er forresten blogglotteri hos meg også, hvis du vil prøve lykken.
    Klem Hanne Siri

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...