mandag 11. juni 2012

Litt ditt og datt ,,,

Valmuene lyser opp i hagen med sine knalle farger.


Jeg får energi og blir glad av å se på dem.




 Kjempe ,,ugresset,, mitt bare vokser og vokser , jeg vet jo ikke
hva det er så den må jo få stå en blir jo litt nysgjerrigper vet du.
Er det noen som har ett forslag om hva det er så kom med det.
Ett forslag var konge lys men jeg tror den er for stor til det.


I vinter frøs Løytnant hjerte stauden min , så nå er en ny på plass.


Tagetes har jeg fått av en venninne , de har hun sådd selv og nå
blomstrer de så fint.

Ha en strålende dag.

Linker.

22 kommentarer:

  1. Härlig färgexplosion med de olika färgerna på islandsvallmon. Ditt kungsljus är redan så stort. Jag önskar dig en skön vecka! Zinnia

    SvarSlett
  2. A very pretty showing of flowers today. Loved visiting and seeing them.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. I like your blue.

    Happy Blue Monday, Marit! Be sure to check out my Kindle Fire giveaway.

    SvarSlett
  5. Gorgeous photos! Your poppy grew so tall, and beautiful!

    SvarSlett
  6. Vakre valmuer!!! Jeg fikk noen avleggere i fjor, men det ser ut som det bare kommer blader...:( Har jeg fått feil eller kommer det blomster etter hvert kanskje?

    SvarSlett
  7. Det ser fortfarande ut som ett kungsljus som har det frodigt och bra!...:)
    ljuvlig vallmo. Underbara bilder

    Karinkram

    SvarSlett
  8. Sååå mange flotte blomster. Enig i at valmuene er flotte. Ha en fin dag

    SvarSlett
  9. Beautiful pictures...Love the flowers.

    SvarSlett
  10. Vilka vackra blombilder! Jag tror också på kungsljus. Du får tala om vad det blir!

    SvarSlett
  11. Noe så vakkert!!
    Rene energi blomster:)
    Skjønne bilder hos deg.

    God uke videre!

    SvarSlett
  12. Wonderful shots. With the blue background of the sky the flowers looks fantastic.
    Love greetings, Karin

    SvarSlett
  13. Æe også så glad i valmuer, mine står også i full blomst, men hittill har æ bare fått frem gule og hvite, nydelige bilder som vanlig fra dæ, ha ei riktig godnatt ;O)

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  14. Oransje og gul er herlige sommerfarger, syns de gir så mye mer liv enn de blå...joda de er fin de og, men det blir litt mere sprekt med skarpe farger syns jeg. Nydelig var iallefall disse...og du vet, jeg kan ikke noe navn på "ugresset" ditt, hi, hi!
    Nyt uken.
    Klem fra Kristin som har skikkelig deilig sol på balkongen nå...det ser ut for at den blir der utover også...

    SvarSlett
  15. Åh, som jeg gleder meg til mine valmuer blomstrer! Det er helt fantastisk at en knupp inneholder en kjempe stor blomst!

    Ønsker deg en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  16. Fargerikt, og valmuer er bare helt herlig, flotte bilder ;))

    SvarSlett
  17. Beautiful flowers, great shots!

    Visiting for MYM- hope you can stop by:)

    http://www.sweethomephilippines.com/2012/06/road-trip-state-college.html

    SvarSlett
  18. Fikk masse energi jeg også av de herlige bildene!:)Nydelig! Hilsen Else Britt

    SvarSlett
  19. great shot, love the post.. visiting you on MYM Hope you could visit me here yellow bell flower

    SvarSlett

Takk takk for dine ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Søk i denne bloggen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...